It's what ya all been waitin for, ain't it?
What people pay paper for, damnit.
Auduns ønskeliste! Jul 2009!
1. Kamera
2. CD-er og LP-er:
Beanie Sigel – The Broad Street Bully
BK-One & Benzilla – Radio Do Cannibal
Brother Ali – Us
Freeway – Philadelphia Freeway Vol. 2
Jaa9 & Onkl P – Sellout!
Jadakiss - The Last Kiss
Ken Ring – Hip Hop
KRS-One & Buckshot – Survival Skills
Little Brother – The Listening
Masta Ace & EDO.G – Arts & Entertainment
M.O.P. – Foundation
Noora Noor – Soul Deep
Paperboys – The Oslo Agreement
Raekwon – Only Built 4 Cuban Linx II
Royce da 5’9” – Street Hop
Skyzoo – The Salvation
Tommy Tee – Studio Time
- Platebutikken Tiger og Big Dipper, begge ved Rockefeller, skal ha noen av disse albumene, Platekompaniet på Oslo City har nok også enkelte av de ønskede titlene. Kan både være i LP- og CD-format. Fint hvis de kan byttes.
3. Filmer og serier:
Entourage – Sesong 5
Generation Kill
John Adams
Public Enemy No. 1: Part 1 & 2
The Simpsons – Sesong 12
Tyson
Wendy And Lucy
Woodstock – The Ultimate Edition
Wu-Tang Clan – Wu: The Story of the Wu-Tang Clan
- Alle disse filmene og seriene skal kunne kjøpes på Platekompaniet på Oslo City. Fint hvis de kan byttes.
4. Bøker;
Check the Technique – Liner Notes for Hip-Hop Junkies av Brian Coleman
From Totems to Hip-Hop – A Multicultural Anthology of Poetry Across the Americas, 1900 -2002 av Ismael Reed
Gatas Parlament – Røverhistorier og raptekster av Gatas Parlament
Outlaw Journalist – The Life and Times of Hunter S. Thompson – William McKeen
We Tell Ourselves Stories in Order to Live – Collected Nonfiction av Joan Didion
- Alle disse bøkene skal kunne kjøpes på Tronsmo. Fint hvis de kan byttes.
Forslag fra både selgere og givere er også ønskelig. Listen er ment som en inspirasjonskilde og ikke som en absolutt rettningslinje. Jeg ønsker meg også penger.
tirsdag, november 03, 2009
lørdag, september 19, 2009
Oh shit...
Jeg kom nesten i buksa når jeg så hvilken gjeng som er involvert i Dash nyeste prosjekt. Kan bli riktig så hyggelig dette.
Jeg kom nesten i buksa når jeg så hvilken gjeng som er involvert i Dash nyeste prosjekt. Kan bli riktig så hyggelig dette.
Blakroc Project from Myrhax on Vimeo.
fredag, september 11, 2009
Stem SV!
audun84.blogspot.com støtter offisielt Sosialistisk Venstreparti. Vi mener at dagens regjering for det meste har holdt det den lovet i Soria Moria-erklæringen og under valgkampen i 2005.
Vi er ikke fornøyd med alt. Klimapolitikken har vært for feig og regjeringen svikter i løftet om å ha en human asylpolitikk. Men alt i alt har den historiske samlingsregjeringen levert. Velgerne burde være stolte over å ha en regjering som har losset det norske folk på en utmerket måte gjennom en av tidenes verste finanskriser. Velgerne burde være stolte over å ha en regjering som har gjort så mye for velferden til norske barnefamilier gjennom barnehageløftet. Velgerne burde være stolte over å ha en regjering som endelig har klart å øke bistanden til en prosent av BNP. Velgerne burde være stolte over å ha en regjering som snakket klart og tydelig opp mot Israelske krigsovergrep på Gaza-stripen i vinter. Velgerne burde være stolte over å endelig ha en regjering som tar kultur på alvor.
Velgerne bør gi de Rød-grønne fire nye år!
Vi i audun84.blogspot.com vil ikke tilbake til tiden der vi måtte leve med Kristin Krohn Devold som forsvarsminister. Vi vil ikke inn igjen i Irak-krigen. Vi vil ikke tilbake til tiden der Erna Solberg raserte kommunene. Vi vil for all del ikke ha det populistiske og mørkebrune Fremskrittspartiet i en maktposisjon. Vi vil ikke ha klimanektere og xenofober i den norske regjeringen. Vi vil ikke ha de borgelige. Vi vil ikke at de som har rasert Oslo siden midten av 90-tallet skal slippes løs over hele landet.
Vi vil ha en sterk regjering bestående av Arbeiderpartiet, Senterpartiet og Sosialistisk Venstreparti. Vi vil ha en regjering som i dag, men med et sterkere SV.
Vi vil dette fordi SV som eneste parti på Stortinget vil trekke norske styrker ut av Afghanistan.
Vi vil dette fordi SV er det suverent beste partiet på miljø.
Vi vil dette fordi SV er det eneste partiet som kan sikre en human asylpolitikk.
Vi vil dette fordi SV er det eneste partiet med troverdighet i likestillingssaker.
Vi vil dette fordi SV jobber for et lønnshopp i offentlig sektor.
Vi vil dette fordi SV jobber for en bedre hverdag for landets mange studenter – både under og etter studietiden.
Vil vi ha fire nye år med regjeringen! Vi vil ha et sterkere SV!
Ha et godt valg.
audun84.blogspot.com støtter offisielt Sosialistisk Venstreparti. Vi mener at dagens regjering for det meste har holdt det den lovet i Soria Moria-erklæringen og under valgkampen i 2005.
Vi er ikke fornøyd med alt. Klimapolitikken har vært for feig og regjeringen svikter i løftet om å ha en human asylpolitikk. Men alt i alt har den historiske samlingsregjeringen levert. Velgerne burde være stolte over å ha en regjering som har losset det norske folk på en utmerket måte gjennom en av tidenes verste finanskriser. Velgerne burde være stolte over å ha en regjering som har gjort så mye for velferden til norske barnefamilier gjennom barnehageløftet. Velgerne burde være stolte over å ha en regjering som endelig har klart å øke bistanden til en prosent av BNP. Velgerne burde være stolte over å ha en regjering som snakket klart og tydelig opp mot Israelske krigsovergrep på Gaza-stripen i vinter. Velgerne burde være stolte over å endelig ha en regjering som tar kultur på alvor.
Velgerne bør gi de Rød-grønne fire nye år!
Vi i audun84.blogspot.com vil ikke tilbake til tiden der vi måtte leve med Kristin Krohn Devold som forsvarsminister. Vi vil ikke inn igjen i Irak-krigen. Vi vil ikke tilbake til tiden der Erna Solberg raserte kommunene. Vi vil for all del ikke ha det populistiske og mørkebrune Fremskrittspartiet i en maktposisjon. Vi vil ikke ha klimanektere og xenofober i den norske regjeringen. Vi vil ikke ha de borgelige. Vi vil ikke at de som har rasert Oslo siden midten av 90-tallet skal slippes løs over hele landet.
Vi vil ha en sterk regjering bestående av Arbeiderpartiet, Senterpartiet og Sosialistisk Venstreparti. Vi vil ha en regjering som i dag, men med et sterkere SV.
Vi vil dette fordi SV som eneste parti på Stortinget vil trekke norske styrker ut av Afghanistan.
Vi vil dette fordi SV er det suverent beste partiet på miljø.
Vi vil dette fordi SV er det eneste partiet som kan sikre en human asylpolitikk.
Vi vil dette fordi SV er det eneste partiet med troverdighet i likestillingssaker.
Vi vil dette fordi SV jobber for et lønnshopp i offentlig sektor.
Vi vil dette fordi SV jobber for en bedre hverdag for landets mange studenter – både under og etter studietiden.
Vil vi ha fire nye år med regjeringen! Vi vil ha et sterkere SV!
Ha et godt valg.
mandag, juni 29, 2009
Free, Clipse og overlegenhet på et helt nytt nivå. Sommerens soundtrack er her...
En av mine favorittrappere, Freeway, er ute med oppfølgeren til et av mine favorittalbum, Philadelphia Freeway Vol. 2. Det er dessverre ingen som har fått med seg, og jeg har heller ikke fått hørt på det selv ennå, men at det er jævlig bra tar jeg nesten for gitt. Roc-A-Fella er jo dessverre ikke lenger eksisterende, og Philly-bamsen er eller ikke med til nye Roc Nation. Synd, jeg savner tiden da rappere som Free og Beanie Sigel kunne nesten touche en million i solgte skiver. Nå satset jo riktignok Roc-A-Fella på ubrukelig artister som Nicole Wray og Samantha Ronson, men det var likevel noe helt eget med Dame og Jay sitt plateselskap. Det er noe tomt og gudsforlatt over denne verden etter at hiphopcrewene tok sitt eget liv.
Menmen, ute er også den nye singelen til Clipse, med Kanye West på beat og gjestevers. Den er knalltøff.
Men altså, ingenting tror jeg kan likestilles med Jay-Z sin nye single. Fy faen så arrogant… Altså, ærlig talt, hvordan får man egentlig en av musikkindustriens mektigste menn og verdens beste basketballspiller til å stille opp i halvnedverdigende kødderoller i en musikkvideo?
En av mine favorittrappere, Freeway, er ute med oppfølgeren til et av mine favorittalbum, Philadelphia Freeway Vol. 2. Det er dessverre ingen som har fått med seg, og jeg har heller ikke fått hørt på det selv ennå, men at det er jævlig bra tar jeg nesten for gitt. Roc-A-Fella er jo dessverre ikke lenger eksisterende, og Philly-bamsen er eller ikke med til nye Roc Nation. Synd, jeg savner tiden da rappere som Free og Beanie Sigel kunne nesten touche en million i solgte skiver. Nå satset jo riktignok Roc-A-Fella på ubrukelig artister som Nicole Wray og Samantha Ronson, men det var likevel noe helt eget med Dame og Jay sitt plateselskap. Det er noe tomt og gudsforlatt over denne verden etter at hiphopcrewene tok sitt eget liv.
Menmen, ute er også den nye singelen til Clipse, med Kanye West på beat og gjestevers. Den er knalltøff.
Men altså, ingenting tror jeg kan likestilles med Jay-Z sin nye single. Fy faen så arrogant… Altså, ærlig talt, hvordan får man egentlig en av musikkindustriens mektigste menn og verdens beste basketballspiller til å stille opp i halvnedverdigende kødderoller i en musikkvideo?
Abonner på:
Innlegg (Atom)
